فریما جونمفریما جونم، تا این لحظه: 19 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
هنرهای دستی سمانههنرهای دستی سمانه، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

♥♥فریما♥♥

نقاشی و داستان فریما جونم

1392/10/18 17:32
نویسنده : خاله سمانه
4,056 بازدید
اشتراک گذاری

 فریما یه داستان نوشته و براش تصویرسازی کرده و من نقاشیهاشو براش رنگ آمیزی کردم و می خواستم که به صورت کتاب درستش کنم هنوز موفق نشدم که این کارو کامل کنم به فریما جونم قول میدم که هر موقع تونستم کاملش کنم.

بقیه نقاشیها در ادامه مطلب

niniweblog.com

اینم دست خط فریما جونم

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

قربونش برم که انقدر هنرمندهبغلماچماچماچ

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

zari
19 دی 92 23:09
bah bah
هانی
28 دی 92 20:26
شماخانوادگی هنر مندید
خاله سمانه
پاسخ
مرسی عزیزم
هانی
3 بهمن 92 9:26
می تونید براش داستان هایش را سیمی کنید
مامان فافا
13 بهمن 92 14:52
خاله جون شما هم عالی رنگ آمیزی میکنید
خاله سمانه
پاسخ
ممنون گلم